خرید سرور مجازی از کجا

سه شنبه 9 آبان 1402
16:20
maihad

  • iPage

iPage خدمات کاملا خوبی برای کاربران خود داشته و علاوه بر این پشتیبانی تلفنی و چت آنلاین، یک مرکز دانش عمیق و تیکت‌های پشتیبانی را ارائه می‌دهد. همچنین ویژگی‌های آن بسیار خوب است و دارای گواهینامه SSL و پشتیبان گیری رایگان سایت می‌باشد.

  • HostGator

HostGator استاد میزبانی وب است. این سایت بهترین امتیاز را در سایت websitebuilderexpert بدست آورده است. اما وقتی تنها VPS را جستجو کنید این سایت خیلی ماهرانه به نظر نمی‌رسد ولی از طرفی هم خالی از لطف نیست. با داشتن ویژگی‌های خوب و بهترین بروزرسانی در هر ارائه دهنده، می‌توانید خیلی بهتر عمل کنید.

سایت hostgator

  • HostPapa

HostPapa قیمت زیادی دارد، اما هیچ ارائه دهنده دیگری نمی‌تواند در ظرفیت با آن رقابت کند. برنامه قیمت گذاری سطح بالای HostPapa رم و فضای ذخیره سازی کافی برای اداره حتی بزرگترین وب سایت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • GoDaddy

به عنوان مهمترین برتری GoDaddy میتوان به این نکته اشاره داشت که این سرویس بزرگترین سایت ثبت دامنه در جهان است. همچنین دارای سایت ساز عالی و بسته های میزبانی وب با کیفیت بالا بوده و خدمات فوق‌العاده‌ای را در این زمینه ارائه می‌دهد. اگر برای کسب و کار خود به یک فروشگاه آنلاین احتیاج دارید، GoDaddy می‌تواند به شما کمک کند.

  • A2 Hosting

A2 Hosting برنامه‌های VPS خود را با یک لبخند دوستانه و توصیه‌های ارزشمند ارائه می‌دهد. برای تازه کارها، میزبانی وب با یک سرویس کمک، پشتیبانی بصری و ضمانت برگشت پول در هر زمان، بسیار مناسب است.

معرفی سایت A2hosting

  • Kamatera

Kamatera از معتبرترین سایت‌های خرید سرور مجازی خارجی می‌باشد که در یک پلتفرم ایمن، سرورهای خود را در سراسر جهان با برخورداری از ۱۳ مرکز داده در چهار قاره دنیا ارائه می‌دهد. این پلتفرم دارای یکی از قدرتمندترین سخت افزارها حاوی ۵۱۲ گیگابایت حافظه و ۱۰۴ مرکز پردازنده به ازای هر سرور می‌باشد که هریک از سرورهای آن دارای منابع اختصاصی خود خواهد بود. امکان ارتقا تغداد سرورها و منابع خود در سریعترین زمان از ویژگی‌های مثبت کاماترا است.

  • Liquidweb

LiquidWeb از معتبرترین سرویس‌های ارائه دهنده سرورهای مجازی جهانی می‌باشد که جایگاه سوم از فهرست بهترین سایت‌های خرید VPS را به خود اختصاص داده است. تمامی پلن‌های سرورهای این سیستم، بصورت مدیریت شده ارائه خواهند شد، این بدین معناست که سخت افزار و شبکه مورد استفاده شما همواره تحت مدیریت LiquidWeb قرار خواهد داشت. امنیت این سرورها بصورت مداوم بروزرسانی شده و از تمامی سیستم عامل‌ها و نرم افزارهای معتبر پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز این سایت، برخورداری از پهنای باند ۱۰ ترابایت می باشد که از بالاترین ظرفیت‌های دنیای امروز است.

بهترین سایت های خرید VPS خارجی

  • Scala Hosting

Scala Hosting از معتبرترین وب سایت‌های ارائه دهنده vps می‌باشد که این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بسته به نیاز خود، مشخصات و امکانات VPS نظیر تعداد هسته‌های CPU (از ۱ تا ۲۴ عدد)، میزان RAM (۲ تا ۱۲۸ گیگابایت)، فضای ذخیره SSD (۵۰ تا ۲۰۰۰ گیگابایت) و سایر تنطیمات را تغییر داده و یک سرور مجازی مطابق با نیاز خود را برای بازه‌های زمانی ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه خریداری کنند.

  • hostinger

hostinger یکی از بهترین سایت‌های خرید سرور مجازی می‌باشد که با شروع قیمت از ۳.۹۵ دلار ماهانه، از ارزان قیمت‌ترین سرورهای جهانی است. این سایت دامنه و گواهینامه SSl خود را به صورت رایگان ارائه داده و امکان دسترسی کامل به root و همچنین دسترسی به امکانات پهنای باند کامل و ۲۰ گیگابایت فضای ذخیره SSD را حتی در ارزان‌ترین طرح‌های خود فراهم کرده است. این سایت دارای سریع‌ترین سرعت بارگذاری وب سایت بوده و تضمین بازگشت وجه تا ۳۰ روز پس از خرید را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد.

کلام آخر

در این مطلب به معرفی برخی از بهترین سایت های خرید VPS خارجی پرداختیم. شما تجربه خرید از کدام یک از این سایت‌ها را دارید؟ چه سایت دیگری می‌شناسید که برای خرید VPS مناسب باشد؟ اگر در این زمینه تجربه‌ای دارید، با ما به اشتراک بگذارید.


[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین شرکت های تهران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]